معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

پاوربانک انکر 20100 ANKER PowerCore A1271 20100mAh Power Bank

این پاوربانک دارای ظرفیت اسمی 20100 میلی آمپر ساعت می باشد و دارای دو پورت خروجی می باشد که شما می توانید بطور همزمان از آن ها استفاده کنید و هر دو دستگاه در حال شارژ را در صورت پشتیبانی آن ها بطور همزمان در حالت سریع شارژ کنید.

                                       

پاوربانک انکر 20100 ANKER PowerCore A1271 20100mAh Power Bank

 

         

از ویژگی های دیگر این پاوربانک این است که دارای تکنولوژی Power IQ می باشد که وظیفه شناسایی خودکار شدت جریان خروجی نسبت به دستگاه وصل شده را دارد و همچنین ولتاژی که به دلیل مقاومت کابل کاهش می یابد را با تکنولوژی VoltageBoost جبران می کند تا سرعت شارژ به صورت دائم در حالت سریع باشد.

این پاور بانک با پشتیبانی از شارژ سریع و همچنین دارا بودن  گارانتی آواژنگ یک پیشنهاد مناسب برای خرید کسانی می باشد که بدنبال یک پاوربانک بسیار با کیفیت و قدرتمند می باشند که با وجود این پاوربانک دیگر در زمانی که به منبع برق شهری دسترسی ندارید نیازی نیست بابت شارژ گوشی خود و حتی دوستانتان نگران باشید.

 Anker powercore 20100mAh

Anker A1215 Powercore 13000mAh Portable Charger Power Bank

 Anker A1215 Powercore 13000mAh Portable Charger Power Bank

انکر یک شرکت فناوری است،که دفاتری در سیاتل، واشنگتون و شنزن دارد و در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی فعالیت دارد.استیون یانگ این شرکت را پس از ترک شغل خود از گوگل در سال 2011 تأسیس کرد،این شرکت در درجه اول برای تولید شارژر همراه (پاور بانک) و کابل های شارژ شناخته شده می باشد که با تولید محصولات بسیار با کیفیت و قدرتمند توانایی خود را به اثبات رسانده است و اگر بخواهیم برترین شرکت های تولید کننده لوازم جانبی را نام ببریم بدون شک انکر یکی از این شرکت ها خواهد بود که با اطمینان کامل می توانید محصولات این برند را خریداری کنید و مطمئن باشید کالای خریداری شده یکی از بهترین محصولات هم رده خود می باشد.

پاوربانک ها جزء پرفروش ترین لوازم جانبی های موجود در بازار می باشند و با وجود استفاده روزانه از گوشی های هوشمند و دلبستگی به آن ها می توان گفت وجود پاوربانک برای بیشتر افراد الزامی می باشد اما خرید یک پاوربانک مناسب و با کیفیت با توجه به تنوع محصولات موجود کار راحتی نمی باشد این پاوربانک که این بار در سایت سلام جانبی قصد معرفی آنرا داریم با ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت یک پیشنهاد مناسب می باشد.

این پاوربانک دارای دو پورت خروجی می باشد که بدلیل دارا بودن تکنولوژی های  Power IQ و Voltage Boost دارای سرعت شارژ بسیار بالایی می باشدکه برای معرفی بهتر و آشنایی بیشتر با قابلیت های این پاوربانک تکنولوژی Power IQ - Voltage Boost - Multi Protect را نیز بطور مختصر توضیح می دهیم.

Power IQ:

وظیفه اصلی Power IQ تشخیص نوع دستگاه متصل شده به پاوربانک می باشد که با توجه به دستگاه متصل شده شدت جریان را در حالت سریع ترین مقدار تنظیم می کند که باعث افزایش سرعت شارژ می گردد.

Voltage Boost:

کابل های استفاده شده برای شارژ دارای مقاومت درونی می باشند که این مقاومت باعث کاهش ولتاژ می گردد اما با این تکنولوژی بکار رفته در این پاوربانک، ولتاژ خروجی افزایش می یابد که در نتیجه باعث افزایش سرعت شارژ می گردد.

Multi Protect:

بدلیل توان خروجی بالا دمای دستگاه افزایش می یابد که در صورت تشخیص دمای بالا توسط این تکنولوژی قدرت شارژ کاهش می یابد که با وجود این تکنولوژی باید در زمان استفاده از سلامت  دستگاه خود در زمان شارژ اطمینان داشته باشید.

با وجود پشتیبانی از شارژ سریع در کنار سایز مناسب و وزن کم این پاوربانک یک پیشنهاد بسیار عالی برای کسانی می باشد که بدنبال یک پاوربانک با ظرفیت مناسب و کیفیت ساخت بالا هستند.

شارژر همراه انکر مدل Anker A1215 Powercore 13000mAh Portable Charger Power Bank

 

شارژر همراه انکر مدل Anker A1215 Powercore 13000mAh Portable Charger Power Bank

 

شارژر همراه انکر مدل A1215

Power IQ

معنی Power IQ چیست

وظیفه اصلی Power IQ  تشخیص نوع دستگاه متصل شده به پاوربانک می باشد که در صورت پشتیبانی دستگاه متصل شده این فناوری بالاترین شدت جریان مجاز را برای شارژ آن دستگاه بکار می گیرد.در واقع باعث افزایش توان خروجی می شود.

                                                                                                 

هر دستگاه هوشمند یک مقدار جریان مشخصی را می تواند از باتری قابل شارژ خود عبور دهد ،به همین دلیل است که اگر دستگاه خود را با شارژری که جریان بالاتری می تواند انتقال دهد شارژ کنید، دستگاه هوشمند شما زودتر شارژ شده ولی به باتری صدمه زیادی وارد می کند.ولی تکنولوژی Power IQ "پاور آی کیو" جریان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص می دهد و قدرت متناسب با جریان ورودی دستگاه را انتقال می دهد و بدون وارد کردن آسیب به باتری ،سریع ترین شارژ ممکن را به دستگاه وارد می نماید.

                                                                                        

شرکت انکر anker در تمامی دستگاه های خود از تکنولوژی پاور آی کیو Power IQ استفاده می کند  تا  شارژی سریع و مطمئن را به دستگاه های هوشمند انتقال دهد.

منبع : سلام جانبی     SALAMJANEBI.IR