معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

دسته بازی لاجیتک

دسته بازی لاجیتک

  Logitech® Wireless Gamepad F710

دیگر هیچ سیمی مزاحم شما نخواهد بود. دستگاه Logitech® Wireless Gamepad F710 از اتصال ۲٫۴ گیگاهرتزی بدون کابل، مطمئن و قدرتمند با بازخورد لرزش دو موتوره بهره می‌برد، موضوعی که به شما اجازه می‌دهد تمامی ضربات، برخوردها و انفجارها را حس کنید. وضعیت‌های چندحالته تجربه‌ی کنترلری به سبک کنسول برای رایانه‌ی شخصی شما و با پشتیبانی از تعداد بی‌شماری از بازی‌ها ایجاد می‌کنند. نرم‌افزار Profiler به شما اجازه می‌دهد تا به متناسب‌سازی گیم‌پد خود با ورودی‌های ماوس و کیبورد خود بپردازید. طراحی کلاسیک کنترلر به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر تمرکز خود را به بازی معطوف کنید. طراحی شناور منحصربه‌فرد D-pad، این ابزار را به ابزاری واکنش‌ دهنده به تغییرات سریع در جهت بازی تبدیل می‌کند. همچنین بدنه لاستیکی کنترلر نیز، بازی کردن با آن را به تجربه‌ای فوق‌العاده راحت و لذت‌بخش بدل می‌کنند. که در سایت لاجیتک در دسترس است استفاده کنید.

                                    

سایر مشخصات :

وضعیت ورودی‌ها:
• دکمه‌های A، B، X و Y؛
• دکمه‌های RB و LB؛
• ماشه‌های آنالوگ در چپ و راست دستگاه؛
• دکمه‌های بازگشت و استارت؛
• مینی جوی استیک‌های آنالوگ قابل کلیک (۲ مورد)؛
• D-Pad هشت جهتی؛
• دکمه Home؛
• وضعیت ورزشی (Sports mode)؛
• دکمه‌های قطع و وصل ویبره؛
وضعیت ورودی‌های مستقیم:
• ۱۰ دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی؛
• ماشه‌های چپ و راست قابل برنامه‌ریزی؛
• دو مینی جوی استیک قابل برنامه‌ریزی؛
• D-Pad قابل برنامه‌ریزی هشت جهتی؛
• وضعیت ورزشی (Sports mode)؛
• دکمه‌های قطع و وصل ویبره؛

اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز مدل UE ROLL 2

اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز مدل  UE ROLL 2

اسپیکر UE-Roll 2 که در سلام جانبی میخواهیم آن را معرفی کنیم یکی دیگر ازاسپیکرهای زیبا و ضد آب برند UE(Ultimate Ears) میباشدکه با طراحی بسیار زیبا  و رنگبندی چشم نواز یکی از محبوب ترین اسپیکر های مسافرتی  می باشد. در این مدل از دو عدد توئیتر 0.75 اینچی و یک درایور 2 اینچی استفاده شده است ، صدای این اسپیکر بیس زیادی ندارد اما بلندی صدای آن در کنار طراحی پخش صدای 360 درجه با عث شده است تا هر شنونده ای را جذب خود کند.

                                             

اسپیکر بلوتوث Ultimate Ears ROLL 2 ضد آب و ضد ضربه است. در بسته اسپیکر یک بالشتک بادی به علاوه خود اسپکر و یک کابل میکرو USB که برای شارژ به کار می رود قرار دارد.

همانطو که در تصویر می توانید مشاهد کنید بعد از باد کردن بالشتک و قرار دادن اسپیکر بر روی آن می توانید Ultimate Ears ROLL 2 را به داخل آب انداخته و از شنا و گوش دادن به موسیقی در استخر و دریا لذت ببرید.

                            

افزایش قدرت صدای اسپیکر بلوتوث از طریق دابل آپ، از ویژگی منحصر به فرد این اسپیکر است. اسپیکر های Ultimate Ears ROLL 2 علاوه بر این که صدای بسیار واضح و قدرتمندی دارند این امکان را برای شما فراهم کرده است تا صدای بلندتری برای شما به وجود آورند.

دابل آپ یعنی اتصال دو اسپیکر بلوتوث Ultimate Ears ROLL 2 به یک دستگاه پخش کننده. در واقع با دو اسپیکر و یک آهنگ که از موبایل پخش می شود صدایی دو برابر را خواهید شنید. برای این کار کافی است تا Application اسپیکر را دانلود کنید و از صدای دو برابر لذت ببرید.

                                       

از دیگر ویژگی اسپیکر بلوتوث های آلتیمیت ایرز UE می توان به مدت زمان بالای شارژ آن ها اشاره کرد که Ultimate Ears ROLL 2 به مدت ۹ ساعت، Ultimate Ears BOOM 2 به مدت ۱۵ ساعت و Ultimate Ears MEGABOOM به مدت ۲۰ ساعت به شما امکان گوش دادن به موسیقی را می دهد.

از دیگر خصوصیات Ultimate Ears ROLL 2 برد اتصال آن است. اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز می تواند تا ۳۰ متر از منبع پخش، اتصال خود را با دستگاه حفظ کند.

                                  

کالاهای همراه :

  • کابل میکرو یو اس بی
  • تیوپ قابل باد شدن برای استفاده از اسپیکر در استخر
  • دفترچه راهنما

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ایکس.سل مدل SP-100

اسپیکر «Sp-100» محصولی از برند «ایکس.ال» (X.cell) است. این محصول، یک اسپیکر قابل‌حمل (پرتابل) است و ابعاد بسیار کوچکی دارد؛ به همین دلیل حمل‌ونقل آن در مسافرت و سفرهای درون‌شهری بسیار راحت است. جنس این محصول از پلاستیک مقاوم است. اسپیکر Sp-100 دارای پایه بادکش است که می‌توانید با استفاده از آن، اسپیکر را به دیوار یا کاشی بچسبانید. قدرت صدای قابل‌تولید توسط اسپیکر 15 وات است که میزان قابل‌توجهی است. تنها روش اتصال به این اسپیکر، استفاده از فناوری بلوتوث  است. با استفاده از این فناوری می‌توانید انواع موبایل، تبلت، کامپیوتر و سایر دستگاه‌های مجهز به این فناوری را به اسپیکر وصل کنید. روی اسپیکر تعدادی دکمه برای کنترل ولوم صدا و موسیقی در حال پخش وجود دارد. باتری داخلی اسپیکر از نوع قابل شارژ است و می‌تواند تا 6 ساعت انرژی موردنیاز اسپیکر را تأمین کند. شارژ شدن مجدد باتری با استفاده از درگاه شارژ DC آن انجام می‌شود. گفتنی است این اسپیکر از استاندارد مقاومت در برابر پاشش آب (IPX4) پشتیبانی می‌کند.

ورزشکاران و کسانی که زیاد به گردش می‌روند یا ترجیح می‌دهند که در زمان انجام کارهای روزمره‌شان به موسیقی گوش دهند از اصلی‌ترین طرفداران اسپیکرهای حمل شدنی هستند. این اسپیکرها که معمولاً از فناوری بلوتوث به‌عنوان اصلی راه اتصال خود به گوشی استفاده می‌کنند، دارای ویژگی‌های متنوعی هستند اما در هنگام تهیه این محصولات باید به اصلی ویژگی‌های آن‌ها یعنی، اندازه، وزن و کیفیت صدا توجه ویژه شود. «ایکس.ال» (X.Cell) یکی از تولیدکنندگان اسپیکرهای همراه است که امروزه در تلاش است تا گستره فروش محصولات خود را بیشتر کند.

ویژگی‌ها

شرک ایکس.ال یکی از تولیدکنندگان اسپیکر و لوازم جانبی موبایل است که با تولید محصولات ارزان‌قیمت در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اسپیکر «SP-100» محصولی از این شرکت است از قیمت و طراحی مناسبی برخوردار است. مهندسان ایکس.ال در ساخت اسپیکر SP-100 از طراحی کروی استفاده کرده‌اند. جنس بدنه این محصول شرکت ایکس.ال از پلاستیک بادوام است تا دوام زیادی را برای آن به همراه داشته باشد. اندازه کوچک و جمع‌وجور این اسپیکر در کنار وزن کم آن، اسپیکر SP-100 را برای حمل مناسب کرده است. یکی از ویژگی‌های این محصول وجود پایه بادکش است که باعث می‌شود اسپیکر روی کاشی یا شیشه ثابت باقی بماند و از لغزش و افتادن اسپیکر جلوگیری می‌کند. قسمت فوقانی این اسپیکر میزبان دکمه‌های کنترل‌کننده آن است. این دکمه‌ها شامل کلید پاور، پخش، آهنگ قبلی و بعدی و دکمه پاسخ‌دهی به تماس می‌شود. در سطح کناری این اسپیکر توپی نیز ورودی شارژ 5 ولتی به چشم می‌خورد. برای این‌که بتوانید اسپیکر را شارژ کنید به کابل DC نیاز دارید که البته در بسته‌بندی این محصول ارائه‌شده است.

اسپیکر SP-100 دارای بدنه‌ای بسیار کوچک است و می‌توانید آن را در مشت خود نگه‌دارید. باوجود کوچک بودن این محصول شرکت ایکس.ال توانسته است یک درایور قدرتمند با خروجی 15 وات را در این محصول بگنجاند. البته قرار دادن این درایور زمانی کار بزرگی است که باتری قوی نیز در محفظه این محصول گنجانده شود. ادعای شرکت سازنده این است که باتری این محصول می‌تواند تا 6 ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند. البته این میزان پخش به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که یکی از آن‌ها میزان صدای این محصول است. به نظر می‌رسد اگر این اسپیکر را در میزان متوسط صدا قرار دهید می‌توانید با یک‌بار شارژ میزانی نزدیک  به 6 ساعت از آن کار بکشید.
















نگاه کلی

اسپیکر Sp-100 محصولی بسیار زیبا با کیفیت ساخت بالاست. اندازه بسیار کوچک این اسپیکر آن را برای حمل مناسب ساخته است. این اسپیکر دارای میکروفون داخلی است و خروجی صدای برای پر کردن یک اتاق نسبتاً بزرگ کافی است. با توجه به بررسی که از این محصول داشتیم، نقطه قوت Sp-100 را می‌توان در صدای رضایت‌بخش، باتری و مقرون‌به‌صرفه بودن آن جست‌وجو کرد. آن دسته از کاربران دستگاه دیجیتال که می‌خواهند برای گردش‌ها و کارهای بیرون از خانه خود اسپیکری جمع‌وجور تهیه کنند، می‌توانند Sp-100 را به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خود در نظر بگیرند.

Ultimate Ears BOOM 2 Portable Wireless Speaker

هندزفری بلوتوثی SAMSUNG Level U Pro

هندزفری Level U Pro که اینبار قصد معرفی آنرا در سلام جانبی داریم ساخت کمپانی سامسونگ می باشد و مانند دیگر محصولات این کمپانی،  Level U Pro نیز یک هندزفری دور گردنی با کیفیت ساخت بالا می باشد.

                                                      

در ابندا بهتر است برای معرفی این هندزفری به این نکته اشاره کنیم که با وجود تکنولوژی Ultra High Quality Audio صدای 24 بیتی دیجیتال را با کیفیت بسیار زیادی ارائه می کند و با توجه به گوشی موبایل شما با نصب نرم‌افزار «Samsung Level» می‌توانید 25 افکت صوتی و ویژگی‌هایی چون قابلیت تبدیل متن به گفتار، «Volume Monitor» و «SoundAlive» را که یک تنظیم‌کننده‌ی حرفه‌ای صداست، در اختیار داشته باشید؛   

                                            

ظرفیت باتری این هندزفری 200 میلی آمپر ساعت می باشد و شما می توانید بمدت 9 ساعت از این هندزفری برای پخش موسیقی استفاده کنید و با توجه به وزن کم و جنس سیلیکونی  گوشی ها مطمئن   باشیذ از  استفاده این هندزفری خسته نخواهید شد.

  در پایان باید به این نکته اشاره کرد که این هندزفری یک محصول بسیار با کیفیت از کمپانی سامسونگ می باشد که بارزترین خصوصیت آن صدای خروجی بسیار با کیفیت می باشد.

منبع: سلام جانبی www.salamjanebi.ir