معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

هاب 4 پورت USB3.0 با استند ORICO SHC-U3

  هاب 4 پورت USB3.0 با استند ORICO SHC-U3

             

هاب «اوریکو» مدل « SHC-U3» 4 پورت دارد که مجهز به USB 3 هستند و این ویژگی باعث می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه‌های خود را شارژ کنید و نگرانی در این مورد نداشته باشید. جنس این محصول از پلاستیک ABS است و می‌تواند به عنوان استند استفاده شود که این امکان را به شما می‌دهد تا از دستگاه خود در حین شارژشدن بهتر استفاده کنید؛ شما می‌توانید با این قابلیت ویدیوهای مورد علاقه خود راتماشا کنید؛ هم‌چنین می‌توانید در حالی که کار دیگری انجام می‌دهید تماس ویدیویی داشته باشید. SHC-U3 دستگاه شما را در برابر افزایش ولتاژ، جریان، شارژ و دمای بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می‌کند که باعث می‌شود دستگاهتان طول عمر بیشتری داشته باشد و شما بتوانید مدت زیادتری از آن استفاده کنید. همراه این هاب یک کابل USB 3 وجود دارد که طول آن یک‌متر است.

             

این هاب همچنین سازگاری کامل با تمامی سیستم عامل های موجود در بازار از قبیل Windows / Mac OS / Linux دارد و دارای سیستم ایمنی OVP – OCP – SCP و … جهت جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه های متصل می باشد.

             

اگر به دنبال هابی با کیفیت برای شارژ کردن 4 دستگاه با سرعت بالا هستید؛ هاب چهار پورت اوریکو مدل  SHC-U3را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.