معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

معرفی لوازم جانبی

لوازم جانبی

اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز مدل UE ROLL 2

اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز مدل  UE ROLL 2

اسپیکر UE-Roll 2 که در سلام جانبی میخواهیم آن را معرفی کنیم یکی دیگر ازاسپیکرهای زیبا و ضد آب برند UE(Ultimate Ears) میباشدکه با طراحی بسیار زیبا  و رنگبندی چشم نواز یکی از محبوب ترین اسپیکر های مسافرتی  می باشد. در این مدل از دو عدد توئیتر 0.75 اینچی و یک درایور 2 اینچی استفاده شده است ، صدای این اسپیکر بیس زیادی ندارد اما بلندی صدای آن در کنار طراحی پخش صدای 360 درجه با عث شده است تا هر شنونده ای را جذب خود کند.

                                             

اسپیکر بلوتوث Ultimate Ears ROLL 2 ضد آب و ضد ضربه است. در بسته اسپیکر یک بالشتک بادی به علاوه خود اسپکر و یک کابل میکرو USB که برای شارژ به کار می رود قرار دارد.

همانطو که در تصویر می توانید مشاهد کنید بعد از باد کردن بالشتک و قرار دادن اسپیکر بر روی آن می توانید Ultimate Ears ROLL 2 را به داخل آب انداخته و از شنا و گوش دادن به موسیقی در استخر و دریا لذت ببرید.

                            

افزایش قدرت صدای اسپیکر بلوتوث از طریق دابل آپ، از ویژگی منحصر به فرد این اسپیکر است. اسپیکر های Ultimate Ears ROLL 2 علاوه بر این که صدای بسیار واضح و قدرتمندی دارند این امکان را برای شما فراهم کرده است تا صدای بلندتری برای شما به وجود آورند.

دابل آپ یعنی اتصال دو اسپیکر بلوتوث Ultimate Ears ROLL 2 به یک دستگاه پخش کننده. در واقع با دو اسپیکر و یک آهنگ که از موبایل پخش می شود صدایی دو برابر را خواهید شنید. برای این کار کافی است تا Application اسپیکر را دانلود کنید و از صدای دو برابر لذت ببرید.

                                       

از دیگر ویژگی اسپیکر بلوتوث های آلتیمیت ایرز UE می توان به مدت زمان بالای شارژ آن ها اشاره کرد که Ultimate Ears ROLL 2 به مدت ۹ ساعت، Ultimate Ears BOOM 2 به مدت ۱۵ ساعت و Ultimate Ears MEGABOOM به مدت ۲۰ ساعت به شما امکان گوش دادن به موسیقی را می دهد.

از دیگر خصوصیات Ultimate Ears ROLL 2 برد اتصال آن است. اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز می تواند تا ۳۰ متر از منبع پخش، اتصال خود را با دستگاه حفظ کند.

                                  

کالاهای همراه :

  • کابل میکرو یو اس بی
  • تیوپ قابل باد شدن برای استفاده از اسپیکر در استخر
  • دفترچه راهنما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.